Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-12-30, 22:23   #1
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 13
Sharp$: 318


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

hypeman smartbet Hockey,Fotboll,Basket


Hej!

Jag har skapat denna dagbok för att jag vill dela med mig av mina speltips. Jag har under längre tid tagit del av andras tips, därför tänkte jag ge några.

Jag kommer främst hålla mig till spelbolaget Bet365, på grund av att jag själv enbart spelar där och för att jag anser att deras deras utbud av bet, livebet, stream m.m. är överlägset bäst.

Sporterna och ligorna jag främst kommer hålla mig till är:

Basket:
NBA

Hockey:
NHL
Elitserien
Allsvenskan


Amerikansk Fotboll:
NFL

Fotboll:
Champions League
UEFA League
EM
VM
Liga BBVA
Serie A
Premier League
Bundesliga


Motiveringen till valet av dessa ligor och sporter är för att jag finner stort intresse i sporterna och följer ligorna noggrant. Jag är sedan länge en fotbollsspelare och därför ligger fotbollen nära hjärtat.

Spreadsheet hittas: https://www.sharps.se/spreadsheet/12064

Senast redigerad av hypeman den 2011-12-30 klockan 23:38.
hypeman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-30, 23:01   #2
 
Majos avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 612
Sharp$: 1016


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

välkommen & lycka till
Majo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-30, 23:07   #3
Super Moderator
 
dellgrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö
Inlägg: 1 163
Sharp$: 8661
Standard

Go and get 'em tiger!
All of luck!
dellgren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-30, 23:37   #4
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 13
Sharp$: 318


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Vill även informera om min Spreadsheet: https://www.sharps.se/spreadsheet/12064
hypeman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-31, 00:01   #5
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 13
Sharp$: 318


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

2011-12-31 Washington Capitals - Buffalo Sabres (NHL)



Datum: 2011-12-31
Tid: 01:05
Sport: Ishockey
Land: Internationell
Liga: NHL
Match: Washington Capitals - Buffalo Sabres
Period: ml

Spel: Washington Capitals
Insats:
Odds: 1.62
Bolag: Bet365

Motivering:
10:e rankade Eastern divisionlaget WAS Capitals får besök av 11:e rankade Western laget Buffalo Sabres. Om vi hoppar direkt till skador och truppen så störs Buffalo av hela 7 skador medans hemmalaget har 2 på listan. Senaste matchen dessa lag emellan slutade 4-2 till Sabres, då de chock-öppnade och nästan stängde matchen i första period. WAS är väldigt revanschsugna och är starka på hemmaplan, oddset känns väldigt bra. WAS kommer från en oerhört imponerande seger mot formstarka NY Rangers samtidigt som Buffalo förlorade mot NJ Devils.

Lycka till!

Senast redigerad av hypeman den 2011-12-31 klockan 00:03.
hypeman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-31, 14:28   #6
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 13
Sharp$: 318


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

2012-01-01 Columbus Blue Jackets - Washington Capitals (NHL)



Datum: 2012-01-01
Tid: 01:05
Sport: Ishockey
Land: Internationell
Liga: NHL
Match: Columbus Blue Jackets - Washington Capitals
Period: ml

Spel: Washington Capitals
Insats:
Odds: 1.71
Bolag: bet365

Motivering:
Mitt i allt nyårsfirande så gästar Washington Capitals ett svagt CLB Bluejackets, som för övrigt är sämst i NHL. Jag rekade igår att WAS Capitals skulle slå Buffalo på hemmaplan och de levererade. Caps är ett mycket bättre lag än Bluejackets och jag ser ML oddset på 1.71 högst spelbart.

Det var verkligen fart på Ovechkin nu senast, han gjorde 2 mål och var delaktig i det mesta i WAS Capitals spel. Caps har vunnit de två senaste matcherna mot CLB Bluejackets.

Lycka till.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jinx (+10)
hypeman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-31, 19:59   #7
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 13
Sharp$: 318


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ni får ursäkta mitt spreadsheet, jag har skrivit ML på Tottenham men jag har egentligen spelat DNB.. Jag låser alltid mina spel, jag vet dock inte hur man ändrar det nu i efterhand och hur jag rättar när en DNB match i en parlay slutar oavgjort. Hjälp?
hypeman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-31, 20:59   #8
 
Crosmans avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Ort: Sundets pärla
Inlägg: 29
Sharp$: 615


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hypeman Visa inlägg
Ni får ursäkta mitt spreadsheet, jag har skrivit ML på Tottenham men jag har egentligen spelat DNB.. Jag låser alltid mina spel, jag vet dock inte hur man ändrar det nu i efterhand och hur jag rättar när en DNB match i en parlay slutar oavgjort. Hjälp?
Tror faktiskt inte du kan ändra när du väl låst, just därför låsning finns där för att inte kunna ändra i efterhand men sätt den som push? :-) Gott nytt år och lycka till!
Crosman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-01, 11:11   #9
 
Jinxs avatar
 
Reg.datum: jul 2011
Ort: Ankeborg
Inlägg: 796
Sharp$: 150
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hypeman Visa inlägg
Ni får ursäkta mitt spreadsheet, jag har skrivit ML på Tottenham men jag har egentligen spelat DNB.. Jag låser alltid mina spel, jag vet dock inte hur man ändrar det nu i efterhand och hur jag rättar när en DNB match i en parlay slutar oavgjort. Hjälp?
Det går inte att ändra när man låst det. Jag brukar voida spelet och lägga in det på nytt med rätt info när jag råkat skriva fel. Push kan man iofs ta men nackdelen är att då kommer det felaktiga spelet med i statistiken över antal spel.

Bra rekar du skrev. Man tackar!
Jinx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-01, 13:35   #10
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 13
Sharp$: 318


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

2012-01-01 Green Bay Packers - Detroit Lions (NFL)



Datum: 2012-01-01
Tid: 19:00
Sport: Amerikansk Fotboll
Land: USA
Liga: NFL
Match: Green Bay Packers - Detroit Lions
Period: ft

Spel: Green Bay Packers +7.5
Insats:
Odds: 1.57
Bolag: Bet365

Motivering:
Då inleder jag 2012 med en NFL rek. Fantastiska matcher spelas ikväll, rätt komfortabel tid för oss svenskar och vi som har Viaplay eller Viasat kanaler njuter extra. Av alla matcher ikväll så har jag valt att reka matchen mellan Green Bay Packers och Detroit Lions som spelas på Lambeau Field, Green Bay, WI.

Detroit Lions (10-5)
Green Bay Packers (14-1)

Inför kvällens match har GB Packers inget att spela för, medans Detroit behöver en vinst. Jim Schwarz(Head Coach DL) säger följande om kvällens match: "Any game they put in front of us, we are going to try our best to win". GB Packers har möjlighet att rotera spelare för denna matchen men coach McCarthy säger: "I'm not going to stand here and tell you we want to give away opportunities to win a game." följt av "We're going to play to win the game this week. I'm not real excited about a division opponent coming in here and thinking we're not going to do everything we can to get to 15-1."

Visserligen har GB Packers problem med skador, men de är ett bättre lag än Detroit Lions som har minst lika stora problem. Matchoddset på GB Packers är otroliga 3, jag tror på en jämn match och väljer att använda mig utav +7.5 för GB packers favör till oddset 1.57.

Så här har de senaste 10 matcherna lagen emellan slutat:

GB [27-15] DET
GB [3-7] DET
GB [28-26] DET
GB [34-12] DET
GB [26-0] DET
GB [31-21] DET
GB [48-25] DET
GB [34-13] DET
GB [37-26] DET
GB [17-9] DET

Som nämnt ovan lagen störs av skador och det är osäkert hur dem ställer upp, jag testar att spela. Rygga på egen risk.

Lycka Till!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jinx (+5)
hypeman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-01, 16:16   #11
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 13
Sharp$: 318


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Lägger ut lite NBA rekar senare ikväll, håll utkik.
hypeman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-01, 19:23   #12
 
luntfens avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 53
Sharp$: 870
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hypeman Visa inlägg

Datum: 2012-01-01
Tid: 19:00
Sport: Amerikansk Fotboll
Land: USA
Liga: NFL
Match: Green Bay Packers - Detroit Lions
Period: ft

Spel: Green Bay Packers +7.5
Insats:
Odds: 1.57
Bolag: Bet365

Motivering:
Då inleder jag 2012 med en NFL rek. Fantastiska matcher spelas ikväll, rätt komfortabel tid för oss svenskar och vi som har Viaplay eller Viasat kanaler njuter extra. Av alla matcher ikväll så har jag valt att reka matchen mellan Green Bay Packers och Detroit Lions som spelas på Lambeau Field, Green Bay, WI.

Detroit Lions (10-5)
Green Bay Packers (14-1)

Inför kvällens match har GB Packers inget att spela för, medans Detroit behöver en vinst. Jim Schwarz(Head Coach DL) säger följande om kvällens match: "Any game they put in front of us, we are going to try our best to win". GB Packers har möjlighet att rotera spelare för denna matchen men coach McCarthy säger: "I'm not going to stand here and tell you we want to give away opportunities to win a game." följt av "We're going to play to win the game this week. I'm not real excited about a division opponent coming in here and thinking we're not going to do everything we can to get to 15-1."

Visserligen har GB Packers problem med skador, men de är ett bättre lag än Detroit Lions som har minst lika stora problem. Matchoddset på GB Packers är otroliga 3, jag tror på en jämn match och väljer att använda mig utav +7.5 för GB packers favör till oddset 1.57.

Så här har de senaste 10 matcherna lagen emellan slutat:

GB [27-15] DET
GB [3-7] DET
GB [28-26] DET
GB [34-12] DET
GB [26-0] DET
GB [31-21] DET
GB [48-25] DET
GB [34-13] DET
GB [37-26] DET
GB [17-9] DET

Som nämnt ovan lagen störs av skador och det är osäkert hur dem ställer upp, jag testar att spela. Rygga på egen risk.

Lycka Till!
Ser ju ut att gå väl för dig tack vare slarvigt spel av detroit. Men en liten notis i fortsättningen om du ska spela på gb. Dom har precis som du säger inget o spela för längre när dom inte har några rekord o slå då dom redan vunnit sin division(go pack!). Därav kan dom göra precis som idag, vila de flesta av sina bästa spelare o kasta in t.ex Flynn som känns ruggigt opålitlig.

Men det var bara en notis o jag önskar dig fortsatt lycka med resultatet!

Senast redigerad av luntfen den 2012-01-01 klockan 19:26. Anledning: Sen har du ju hjälp av domaren och reglerna med ;)
luntfen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-01, 20:30   #13
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 13
Sharp$: 318


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tack för synpunkter, uppskattas. Jag spelade och rekade GB packers för att dem har en riktigt bra trupp oavsett vilka som spelar, nu får även reserver och unga chansen att visa upp sig för eventuellt spel i playoff till Superbowl finalen. Detroits spel har inte övertygat och därför kändes 1.57 på +7,5 på GB som ett helt okej spel, med tanke på hemmaplans fördel. Detta är som väntat en väldigt jämn match sett till resultatet, hoppas nu att Packers styr upp detta.
hypeman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-01, 20:35   #14
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 13
Sharp$: 318


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hinner inte reka nu eftersom jag har tänkt gå ut och käka. La in en snabb slant på Steelers som har vunnit 9 av de senaste 10 möten mot CLE Browns. Steelers -4.5 till 1.60 odds liras!
hypeman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-01, 22:58   #15
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 13
Sharp$: 318


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

2012-01-02 Denver Nuggets - Los Angeles Lakers (NBA)



Datum: 2012-01-02
Tid: 02:05
Sport: Basket
Land: USA
Liga: NBA
Match: Denver Nuggets - Los Angeles Lakers
Period: ft

Spel: Los Angeles Lakers +8.5
Insats:
Odds: 1.52
Bolag: Bet365

Motivering:
Årets galnaste odds har precis hittats, 2,75 på LA Lakers borta mot DEN Nuggets finns nog inte. I senaste matchen gästades Lakers utav just Nuggets, den matchen vann hemmalaget med 92-89, idag besöker Lakers samma motstånd. 2.75 känns väldigt högt trots att det är bortaplan, Lakers har en otroligt bra trupp och bör kunna klara av att slå Nuggets.

Jag hittade ännu ett överodds, +8.5 på Lakers ger hela 1.52, detta är taget hos mig. Lakers är det enda laget av dessa två som har spelare på skadelistan och det är 1 spelare, Derrick Caracter.

Lakers har en streak på 3 raka vinster samtidigt som Nuggets har 2 raka förluster. De 10 senaste matcherna lagen emellan har varit jämna och båda lagen har nästan lika många vinster.

Jag ser oddset som högt på Lakers och därför testar jag det, jag tar hjälp utav handikapp.

Lycka till!

Senast redigerad av hypeman den 2012-01-01 klockan 23:00.
hypeman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td